خبرگزاری صدای افغان(آوا)- کابل: وزارت ترانسپورت و هوانوردی اعلام کرده که فعالیت ۳۰ موتر مسافربری را در شهر کابل متوقف کرده است.
این وزارت، در خبرنامهای در حساب کاربری اکس خود، نوشته که فعالیت این موترها به دلیل مشکلات فنی و زیادبودن چوکیهای شان متوقف شده است.
وزارت ترانسپورت و هوانوردی، افزوده که این اقدام با هدف تأمین امنیت مسافران و استندردسازی وسایل حملونقل انجام شده است.
گفتنی است که بسیاری از موترها در کشور برخلاف قانون مسافر بیشتر از ظرفیت را جابجا می کنند. طی سه سال گذشته اما با اقدامات مسئولان، تاحدودی زیادی جلو این کار گرفته شده است.