خبرگزاری صدای افغان(آوا) ـ کابل: وزارت صحت عامه با انتشار یک خبرنامه با ابراز قدردانی از تلاشهای شبانهروزی کارمندان صحی کشور، اعلام کرده است که در روزهایی که مردم مصروف تجلیل از عید هستند، این نیروهای متعهد با دوری از خانوادههای خود، در خدمت ملت قرار دارند.
مسؤولان این وزارت تأکید کردهاند: «به کارمندان صحی خود افتخار میکنیم که حتی در روزهای شادی و تعطیلات، با صداقت و فداکاری در کنار مردم ایستادهاند.»
این اقدام وزارت صحت عامه، نمادی از تعهد مستمر برای حفظ سلامت جامعه و اطمینان از دسترسی همگانی به خدمات ضروری صحی در تمام شرایط است.