خبرگزاری صدای افغان (آوا) - سرویس بین الملل: «إیال زمیر» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه (چهارشنبه، ۱۲ سنبله) بر تداوم نسلکشی و جنایت در نوار غزه اصرار کرد.
زمیر در اظهاراتی مدعی شد: «ما تا زمانی که همه ربودهشدگان را برنگردانیم، حماس را شکست ندهیم، اقتدار آن را تضعیف نکنیم و امنیت اسرائیل را تقویت نکنیم، متوقف نخواهیم شد».
شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «حماس به زودی متوجه خواهد شد که باید بین پذیرش شرایط ما یا تبدیل شدن غزه به رفح و بیتحانون یکی را انتخاب کند».