خبرگزاری صدای افغان(آوا)- هرات: آقای امین گفته است که پس از این، معاش تمامی کارکنانی که در کارخانههای تولیدی فعالیت دارند، ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وی تأکید کرد که در حال حاضر کارگران کارخانههای هرات با معاش اندک مشغول به کار هستند و این مبلغ برای آنان کافی نمیباشد.
رییس اتاق صنایع و معادن هرات همچنین اعلام کرد که کمیتهای تشکیل شده است تا بر تمام کارخانهها نظارت کند.