تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ میزان ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 330496
رییس اتاق صنایع و معادن هرات: کارخانه‌داران معاش کارکنان خود را حداقل ۳۰ درصد افزایش دهند
عبدالناصر امین، رییس اتاق صنایع و معادن هرات، اعلام کرده است که تمام کارخانه‌داران باید حداقل ۳۰ درصد معاش کارکنان خود را افزایش دهند.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- هرات: آقای امین گفته است که پس از این، معاش تمامی کارکنانی که در کارخانه‌های تولیدی فعالیت دارند، ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد که در حال حاضر کارگران کارخانه‌های هرات با معاش اندک مشغول به کار هستند و این مبلغ برای آنان کافی نمی‌باشد.

رییس اتاق صنایع و معادن هرات همچنین اعلام کرد که کمیته‌ای تشکیل شده است تا بر تمام کارخانه‌ها نظارت کند.
https://avapress.net/vdccoxq1e2bq108.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما