تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ حوت ۱۴۰۴ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : 348088
عراقچی در گفتگو با وزیر خارجه جاپان: توکیو صریحاً تجاوز امریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کند
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با وزیر خارجه جاپان گفته است: ایران با قدرت و عزم تمام در برابر تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و از خود دفاع خواهد کرد.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- وزیر خارجه ایران تاکید کرد: این امر نافی مسئولیت‌پذیری جامعه بین‌المللی از جمله ژاپن برای محکوم‌کردن صریح این تجاوز نظامی و جنایات جنگی ارتکابی توسط متجاوزان نیست.

وی افزود:  این جنگ تنها علیه ایران نیست، بلکه علیه کل منطقه است.

عراقچی تصریح کرد: شرایط بحرانی در منطقه و از جمله تنگه هرمز نیز ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی است. 
https://avapress.net/vdcivvapvt1a5u2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما