خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: براساس این گزارش و به گفته این منبع، مدت این آتشبس یک هفته تعیین شده و تا پایان دوره آتشبس میان ایران و آمریکا ادامه خواهد داشت.
این مقام همچنین هشدار داد که احتمال دارد بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر رژیم صهیونیستی، بهعنوان «عنصر مخرب» بار دیگر برای برهم زدن این توافق اقدام کند.
وی در ادامه تأکید کرد که تهران، واشنگتن را بهعنوان «شریک حامی اشغالگری» مسئول مهار اقدامات نتانیاهو میداند و تعاملات خود را بر همین اساس تنظیم خواهد کرد.