تاریخ انتشار :جمعه ۱ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 355578
عاصم منیر راهی تهران شد
یک منبع دیپلماتیک در اسلام‌آباد به خبرنگار ایرنا گفت که فیلد مارشال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان عازم جمهوری اسلامی ایران شده است.
خبرگزاری صدای افغان (آوا)-سرویس بین‌الملل: این منبع دیپلماتیک دقایقی قبل تایید کرد که عاصم منیر رهسپار ایران شده و قرار است با مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.‌
 
این دیدار همزمان با حضور سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان در تهران برای سومین روز متوالی صورت می گیرد.
 
اواسط ثور امسال فرمانده ارتش پاکستان از ایران و امریکا به خاطر اعتماد به آن کشور جهت پیشبرد دیپلماسی صلح در منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت که تلاش‌های میانجیگرایانه پاکستان ادامه خواهد یافت.
 
بیست و ششم حمل امسال فیلد مارشال سید عاصم منیر با هدف پیشبرد روند میانجی گری، سفری سه روزه به تهران انجام داده و با مقام‌های بلندپایه کشوری و لشکری ایران دیدار کرد.
https://avapress.net/vdca0mnea49nmm1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما