تاریخ انتشار :جمعه ۸ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 356232
زهران ممدانی شهردار نیویورک جنگ علیه ایران را محکوم کرده و افزوده: من از همان روز نخست با این جنگ مخالف بودم. هنوز هم مخالفم. و این جنگ باید پایان یابد.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: زهران ممدانی نوشته است: سه ماه پیش در چنین روزی، جنگی آغاز شد که هیچ‌کس به آن رأی نداد و بهای آن را مردمی پرداختند که هیچ نقشی در تصمیم‌گیری آن نداشتند.

وی در ادامه تاکید کرده: هزاران غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند. سیزده نیروی نظامی آمریکا هرگز به آغوش خانواده‌هایشان بازنخواهند گشت.

وی با اشاره به افزایش قیمت ها در امریکا گفته است: در داخل کشور نیز، آمریکایی‌ها شاهد افزایش قیمت بنزین و مواد غذایی بوده‌اند؛ بودجه خانواده‌ها زیر فشار جنگی قرار گرفته که بدون حتی یک رأی کنگره آغاز شد.

شهردار مسلمان نیویورک در ادامه تصریح کرده: هر جانِ از‌دست‌رفته در خارج از کشور و هر دلاری که از خانواده‌های کارگر در داخل گرفته می‌شود، بخشی از همان هزینه بی‌ ملاحظه ای است که بر مردم تحمیل شد؛ توسط کسانی که خودشان هرگز بهای آن را نخواهند پرداخت.

وی در پایان باردیگر با مخالفت با جنگ علیه ایران تاکید کرده: من از همان روز نخست با این جنگ مخالف بودم. هنوز هم مخالفم. و این جنگ باید پایان یابد.
 
https://avapress.net/vdcipqaprt1awr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما