خبرگزاری صدای افغان(آوا)- کابل: براساس گزارش ها، این سه نوجوان، دانشآموز و از باشندگان منطقه پشی بوده اند و آنان در روز نخست عید، برای تفریح به ساحه بند آب در منطقه شیرداغ رفته بودند.
گفته شده که ابتدا یکی از نوجوانان غرق شده و دو نفر دیگر بهترتیب برای کمک به او شتافتند که در نهایت هر سه غرق شدند و جان باختند.
به گفته باشندگان محل، اجساد این نوجوانان پس از ۲۴ ساعت، با رسیدن نیروهای امدادی از مرکز غزنی، روز (پنجشنبه، ۷ جوزا) از آب بیرون کشیده شدند.
گفتنی است که چند روز پیش در دو رویداد جداگانه و دلخراش در ولایتهای پکتیکا و میدان وردک، پنج تن شامل سه جوان و دو کودک در جریان آب بازی جان خود را از دست دادند. این رویدادها بار دیگر خطرات ناشی از بیاحتیاطی در منابع آبی و نبود تدابیر ایمنی را برجسته می سازد.