تاریخ انتشار :جمعه ۸ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 356248
قالیباف: ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم
محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس ایران در در پیامی ۳ بندی موضع ایران در خصوص مذاکره با آمریکا را اعلام کرد. وی در این پیام تاکید کرده که ایران امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیرد.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- تهران: رئیس هیئت مذاکره کننده ایران نوشته است: ما امتیازات را نه با گفت وگو، بلکه با موشک‌‌ها می‌گیریم، در مذاکره فقط آن‌ها را تفهیم می‌کنیم. 

وی تاکید کرده: اعتمادی به تضمین‌ها و حرف‌ها نداریم، فقط رفتارها معیار است. هیچ اقدامی پیش از اقدام طرف مقابل انجام نخواهد شد.  

آقای قالیباف افزوده: پیروز هر توافقی کسی است که از فردای آن، بهتر برای جنگ آماده شود.

از سویی هم سرلشکر محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران ایران در گفت‌وگو با شبکه CGTN چین گفته است: دوستان ما در چین و بسیاری از کشورهای دیگر اصلاً نباید نگران تنگه هرمز باشند.

وی افزوده: آمریکا را وادار خواهیم کرد محاصره دریایی را یا از طریق مذاکره پایان دهد یا در صورت مقاومت، از طریق اقدام مستقیم به آن پایان می‌دهیم.

این مقام سابق ارشد نظامی ایران تاکید گرده: در طول جنگ ۱۲ روزه، یک وجه از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم؛ در جنگ رمضان، وجه دیگری را نشان دادیم. اگر درگیری ادامه پیدا کند، بعد سومی را آشکار می‌کنیم.
https://avapress.net/vdcfjvdmcw6dt0a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما