تاریخ انتشار :شنبه ۹ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 356348
حملات موشکی حزب‌الله به زیرساخت‌های ارتش اسرائیل/آژیرهای هشدار در نهاریا فعال شد
حزب الله لبنان اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه زیرساخت‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر اشغالی «صفد» هدف حملات موشکی قرار دادند. در همین حال منابع خبری از فعال شدن آژیرهای هشدار در «کابری» شرق نهاریا در شمال فلسطین اشغالی به دلیل ترس از حمله پهپادی خبر دادند.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: در واکنش به تجاوزات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف لبنان، نیروهای حزب الله هم دامنه حملات خود را گسترش دادند.
رادیو ارتش اسرائیل ساعتی پیش اذعان کرد نیروهای مقاومت لبنان یک ماه و نیم پس از آتش‌بس، شهر «الصفد» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.
حزب الله با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که در این حمله، زیرساختهای ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.
شبکه 12 اسرائیل با اشاره به اینکه حزب الله در این حملات، پنج موشک به صفد شلیک کرده، خبر داد که موشک توانسته از سد دفاعی پدافندهای اسرائیلی عبور کند.
این شبکه مانند سایر رسانه‌های صهیونیست که سعی در سانسور تلفات و خسارات ناشی از حملات حزب الله دارند، مدعی شد این موشکها به مناطق غیر مسکونی اصابت کرده است.
حزب الله در حمله بعدی،  10 موشک به سمت نظامیان صهیونیستی حاضر در شهرک «یحمر الشقیف» شلیک کرد.
نیروهای مقاومت لبنان همچنین محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک  «بیت لیف» در جنوب لبنان را هدف حملات موشکی قرار داد.
جبهه داخلی اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خواست که به  دستورالعمل‌های این نهاد پایبند باشند.
رسانه‌های اسرائیلی در توصیف وضعیت بغرنج صهیونیستها می‌گویند که شهرک‌نشینان، «در شمال حتی یک دقیقه هم نخوابیدند و در این شنبه استراحت نکردند. هر لحظه هشدارها، انفجارها، رهگیری‌ها، حملات و دویدن به سمت پناهگاه».
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بعد از ماه‌ها آرامش، شهر صفد و منطقه اطراف آن شاهد فعال شدن آژیرهای هشدار شلیک موشک و پهپاد است.
https://avapress.net/vdcgt39w7ak9nw4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما