خبرگزاری صدای افغان (آوا) - کابل: مولوی عبدالکبیر، وزیر امور مهاجرین و عودتکنندگان، در دیدار با شماری از اعضای کابینه، مسئولان حکومتی، والیان، فرماندهان، شخصیتهای سیاسی و بزرگان قومی، بر اهمیت وحدت، هماهنگی و همکاری مشترک میان نهادهای دولتی و مردم تأکید کرد.
بر اساس خبرنامه وزارت امور مهاجرین و عودتکنندگان، در این دیدار علاوه بر تبادل پیامهای تبریکی عید، درباره وضعیت مهاجران، تقویت هماهنگی میان ادارات دولتی و چگونگی رسیدگی به مشکلات شهروندان بازگشته به کشور گفتوگو شد.
مولوی عبدالکبیر خدمت به مهاجران و عودتکنندگان را مسئولیت مشترک تمامی نهادهای دولتی عنوان کرد و بر گسترش همکاری و تعامل میان مردم و دستگاههای حکومتی تأکید ورزید.
شرکتکنندگان این نشست نیز از تلاشهای رهبری امارت اسلامی، بهویژه وزارت امور مهاجرین و عودتکنندگان، در راستای رسیدگی به مشکلات مهاجران و فراهمسازی تسهیلات برای بازگشتکنندگان، قدردانی کردند.