خبرگزاری صدای افغان(آوا)- هرات: این پروژه از سوی مولوی حمدالله نعمانی شهردار هرات، مسوولان محلی و شماری از باشندگان محل، رسماً افتتاح و به بهرهبرداری سپرده شد.
مسئولان شرکت تطبیقکننده پروژه میگویند که کار این تعمیر مطابق معیارهای تخنیکی و در مدت زمان تعیینشده تکمیل گردیده است.
در همین حال باشندگان ناحیه سوم شهر اعمار این تعمیر اداری را در راستای بهبود عرضهء خدمات شهری مهم دانسته و ابراز امیدواری کردند که با بهرهبرداری از آن، سهولتهای بیشتری برای رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات به شهروندان فراهم گردد.