خبرگزاری صدای افغان(آوا)-کابل: بلال روزگانی، سخنگوی فرماندهی امنیهی ارزگان میافزاید که یک مرد روز گذشته -شنبه، ۹ جوزا- در منطقهی «خونی» ولسوالی «چهارچینو»ی ارزگان همسرش را کشته و برادرش را زخمی کرده است.
به گفتهی روزگانی، فرد متهم به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشته و این عمل را در حالت نشئه انجام داده است.
همزمان با این، مدیریت مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی امنیهی ارزگان، گفته که مردی در شهر ترینکوت، مرکز این ولایت، هنگام تلاش برای خودکشی بازداشت شده است. این نهاد، افزوده که این مرد پس از درگیری لفظی با خانوادهاش به خودکشی رو آورده است.