خبرگزاری صدای افغان(آوا)- هرات: مولوی عبدالمتین عادل، آمر فرهنگ و هنر ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات، میگوید که در حدود پنجاه هزار گردشگر داخلی در ایام عید از اماکن تاریخی و تفریحی این ولایت بازدید کردهاند.
در همین حال، داکتر سید مسعود حسینی، سخنگوی قوماندانی امنیه هرات، از تأمین امنیت کامل در این روزها خبر داده و تأکید میکند که با تدابیر نیروهای امنیتی، فضای شهر آرام بوده و گردشگران بدون نگرانی از جاذبهها دیدن کردهاند.
شماری از گردشگران نیز با ابراز رضایت از سفرشان، از نظم، امنیت و مهماننوازی مردم هرات ستایش کرده و گفتهاند که سفر امسالشان نسبت به گذشته خاطرهانگیزتر بوده است.
هرات با داشتن پیشینه غنی تاریخی و فرهنگی، همهساله در ایام عید میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است و همچنان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور بهشمار میرود.