تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 356454
جان باختن دو برادر بر اثر غرق شدن در آب در دایکندی 
مسئولان امنیتی ولایت دایکندی می گویند که دو برادر جوان بر اثر غرق شدن در دریا در ولسوالی‌ میرامور این ولایت جان باختند.
خبرگزاری صدای افغان(آوا) - بامیان: غلام‌علی جاوید سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت دایکندی طی مصاحبه با خبرنگار آوا گفت که این دو برادر بر اثر غرق‌ شدن در آب دریاچه قریه پای باغ ولسوالی میرامور این ولایت جان باختند.

وی افزود که ‏این رویداد حوالی ساعت ۱۱:۰۰ پیش از ظهر روز یکشنبه(10 جوزای ۱۴۰۵) در مربوطات دریاچه پای باغ ولسوالی میرامور این ولایت رخ داده و قربانیان این حادثه دو برادر با سنین ۱۷ و ۲۵ ساله بوده‌اند.

آقای جاوید افزود که ‏پس از اطلاع باشندگان محل تیم بررسی مسئولان امنیتی ولسوالی میرامور به محل رویداد اعزام گردیده و تحقیقات ابتدایی را آغاز نموده که بر اساس یافته‌های اولیه، این دو جوان به‌ منظور تفریح و صید ماهی به ساحه مذکور رفته بودند.

سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت دایکندی گفت: این فرماندهی ضمن ابراز تأسف از این حادثه غم‌انگیز، از شهروندان می‌خواهد هنگام تفریح و آب بازی به دریاها و منابع آبی، نکات ایمنی را به‌گونه جدی رعایت نموده و از نزدیک‌شدن به مناطق خطرناک خودداری کنند.

گفتنی هست که سال گذشته نیز دو نفر به اثر غرق شدن در دریا در این ولایت جان باخته بودند.
https://avapress.net/vdcenp8xejh8nei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما