تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 356494
رقابت‌های فوتسال «جام بهاری» با حضور ۲۲ تیم در پنجشیر آغاز شد
تورنمنت فوتسال «جام بهاری» با اشتراک ۲۲ تیم از ولایت پنجشیر در بازارک آغاز شد و نخستین دیدار این رقابت‌ها میان تیم‌های جوانان خنج و بهارک با تساوی پرگل ۶ بر ۶ به پایان رسید.
خبرگزاری صدای افغان (آوا) - سرویس ورزشی: رقابت‌های فوتسال «جام بهاری» با حضور ۲۲ تیم از مناطق مختلف ولایت پنجشیر در مرکز این ولایت، بازارک، آغاز شد.

نوراحمد احمدی، مسئول فدراسیون فوتبال پنجشیر گفته که این مسابقات با هدف رشد ورزش فوتسال، ایجاد رقابت سالم میان جوانان و شناسایی استعدادهای ورزشی راه‌اندازی شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در دیدار افتتاحیه این تورنمنت، تیم‌های جوانان خنج و بهارک پنجشیر برابر هم قرار گرفتند که پس از یک رقابت جذاب و پرهیجان، بازی با نتیجه ۶ بر ۶ مساوی پایان یافت.

مسئولان ورزشی پنجشیر ابراز امیدواری کرده‌اند که برگزاری این‌گونه رقابت‌ها زمینه توسعه ورزش فوتسال و افزایش مشارکت جوانان در فعالیت‌های ورزشی را بیش از پیش فراهم سازد.
https://avapress.net/vdci3qap5t1aw52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما