تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 356526
هشدار وزیر خارجه ایران؛ نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه هاست
وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه نقض آتش‌بس در لبنان، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست؛ تاکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران دوشنبه ۱۱ جوزا در واکنش به نقض آتش‌بس در لبنان در شبکه ایکس نوشت: آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است. ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.

به رغم برقراری آتش‌بس، رژیم صهیونیستی با ادامه حملات خود به روستاها و شهرهای جنوب لبنان در نقض مداوم آتش‌بس، خانه‌ها و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و در حملات روز و یکشنبه شب این رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای جنوب لبنان که بیش از ۳۶ بار انجام شد، ۱۲ نفر شهید و ۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.
https://avapress.net/vdcewp8xpjh8nni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما