تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 356529
ادامه کارهای تزئینی زیرگذر مرکز شهر هرات 
مسئولان شهرداری هرات می‌گویند کارهای تکمیلی و تزئیناتی زیرگذر مرکز شهر همچنان ادامه دارد و به‌زودی رمپ برقی نیز در این پروژه نصب خواهد شد.
خبرگزاری صدای افغان (آوا)-هرات: به گفته مولوی عبدالاحد خیرخواه، رئیس حکومت‌داری شهری شهرداری هرات، این زیرگذر به‌گونه کاملاً معیاری و مطابق با اصول فنی و مهندسی ساخته شده و دارای امکاناتی چون شش حلقه چاه جذبی برای مدیریت آب‌های سطحی، سیستم تهویه، پارکینگ اضطراری و دروازه خروجی است.

وی همچنین از آغاز کار عملی زیرگذر جدید در مقابل شفاخانه حوزوی هرات خبر داده و می‌گوید این پروژه شامل پارکینگ معیاری و دوکان‌های تجارتی نیز خواهد بود تا از ازدحام وسایط در اطراف این مرکز درمانی کاسته شود.

مسئولان شهرداری تأکید دارند که اجرای چنین پروژه‌ها با هدف کاهش مشکلات ترافیکی و فراهم‌سازی رفت‌وآمد آسان‌تر برای شهروندان در نقاط مزدحم شهر انجام می‌شود.

در همین حال، شماری از شهروندان هرات از این اقدام استقبال کرده و آن را در کاهش ازدحام و ایجاد نظم ترافیکی مؤثر می‌دانند. آنان از رانندگان می‌خواهند هنگام عبور از زیرگذر، از بوق‌زدن‌های بی‌مورد و رفتارهای نادرست خودداری کرده و در حفظ این تأسیسات همکاری کنند.

گفتنی است این زیرگذر به‌عنوان نخستین زیرگذر کشور، با هزینه ۷۵ میلیون افغانی در مرکز شهر هرات ساخته شده است.
https://avapress.net/vdchi-nxw23nmmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما