خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا هشدار به ساکنان سرزمینهای اشغالی اعلام کرد: نتانیاهو در ادامۀ شرارتهای خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
در این هشدار آمده است: با توجه به نقض مکرر آتشبس توسط رژیم، در صورت عملیشدن این تهدید به ساکنان بخش های شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.
از سویی هم سرلشکر رضایی فرمانده سابق سپاه پاسداران ایران در توییتی نوشت: تنگه هرمز تحت کنترل ایران است و تشدید تنش در لبنان تحمل نخواهد شد و صبر نیروهای مسلح ایران حدی دارد.
همچنین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام کرد: ایران عبور از خط قرمزها در لبنان و غزه را بهمعنای جنگ مستقیم و تحمیل هزینه بر امنیت ملی خود و مقاومت اسلامی فرض میکند.