تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 356538
پس از هشدار ایران؛ رسانه صهیونیستی: تعویق حمله به ضاحیه بیروت در پی مداخله امریکا
یک رسانه صهیونیستی از تعویق حمله به ضاحیه بیروت در پی مداخله امریکا خبر داد. این در حالی است که ساعتی پیش نیروهای مسلح ایران اعلام کرد که در صورت اجرای حمله به ضاحیه بیروت، ساکنان شمال سرزمین اشغالی منطقه را ترک کنند.
خبرگزاری صدای افغان(آوا)- سرویس بین الملل: سازمان موسوم به رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که طرح حمله نظامی به ضاحیه جنوبی بیروت به دلیل دخالت‌های طرف آمریکایی به تعویق افتاده است.

با این حال واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی «اگر» واقعاً تصمیم به این موضوع گرفته باشد، بیش از هرچیز از ترس تهدید صریح ایران است وگرنه آمریکا اگر قصد مداخله داشت، در این هفته‌ها و ماه‌های اخیر آن را انجام می‌داد!

در همین شبکه کان رژیم اسرائیل هم مدعی شد: حمله به حومه جنوبی (بیروت) به دنبال دخالت آمریکا به تعویق افتاد.

از سویی هم ترامپ به سی‌ان‌بی‌سی گفت که «می‌خواهد از» بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، «بپرسد که «در لبنان چه می‌گذرد».

 
https://avapress.net/vdchx-nx623nmmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما