تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 356568
کشف و ضبط بیش از ۱۵ تُن مواد غیرقانونی در هلمند؛ ۱۰ نفر بازداشت شدند
مسئولان گمرکات فرعی هلمند می‌‌گویند که تیم‌های سیار این ریاست طی یک هفته گذشته از ورود بیش از ۱۵ تُن مواد غیرقانونی به این ولایت جلوگیری نموده و در پیوند به این قضایا ۱۰ نفر را بازداشت کرده‌ اند.
خبرگزاری صدای افغان (آوا) - کابل: حاجی حقمل، رییس گمرکات فرعی هلمند گفته که موظفان تیم‌های سیار این ریاست در جریان هفته گذشته بیش از ۱۵ تُن مواد غیرقانونی را از ساحه ریگ ولسوالی گرمسیر کشف و ضبط کرده‌ اند.

به گفته وی، این مواد شامل اقلام خوراکی و غیرخوراکی بوده که تلاش می‌شد به گونه غیرقانونی وارد این ولایت شود.

رییس گمرکات فرعی هلمند افزوده است که در پیوند به این قضایا ۱۰ تن بازداشت شده‌اند و پس از تکمیل بررسی‌های ابتدایی، پرونده‌های آنان برای طی مراحل قانونی به مراجع مربوطه سپرده خواهد شد.

مسئولان تأکید می‌ کنند که تلاش‌ها برای جلوگیری از قاچاق و ورود کالاهای غیرقانونی از طریق مسیرهای مختلف ادامه دارد و تیم‌های سیار گمرکی به‌ گونه دوامدار فعالیت‌های نظارتی خود را در نقاط مختلف این ولایت دنبال می‌‌کنند.
https://avapress.net/vdcaiinea49nmm1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما