تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : 356620
مسئولان محلی پنجشیر اعلام کرده اند که تاکنون ۹ کیلومتر سرک مواصلاتی پنجشیر – تخار ساخته شده و کار این پروژه به طور منظم ادامه دارد.
 دفتر رسانه‌های مقام ولایت پنجشیر می‌گوید تاکنون ۹ کیلومتر سرک مواصلاتی پنجشیر – تخار ساخته شده و کار بخش‌های باقی‌مانده آن نیز به‌گونه منظم ادامه دارد.

در همین‌حال، حافظ محمد آغا حکیم، والی پنجشیر گفته که مسوولان محلی تلاش دارند این ولایت را از بن‌بست جغرافیایی خارج کرده و به یک چهارراه ترانزیتی و ارتباطی میان ولایت‌های شمالی و مرکزی کشور تبدیل کنند.
https://avapress.net/vdcj8metyuqeimz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما