تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ جوزا ۱۴۰۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 356769
فعال‌سازی یک پایه مخابراتی در دایکندی
مسئولان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت دایکندی از فعال‌سازی یک شبکه مخابراتی سلام در مرکز این ولایت خبر می‌دهند.
خبرگزاری صدای افغان(آوا) - بامیان: ظریف غلامی آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت دایکندی در گفتگو با خبرنگار آوا می‌گوید که یک پایه مخابراتی شرکت سلام در مرکز این ولایت فعال گردید.

وی افزود که این پایه شبکه مخابراتی به‌ منظور ارائه خدمات مخابراتی، انترنتی و مکالمات تلفنی به شهروندان با هزینه ۸۰۰ هزار افغانی از سوی شرکت افغان‌تلکام در قریه غلندو از مربوطات مرکز این ولایت فعال گردیده و با فعال‌سازی این پایه مخابراتی، دسترسی باشندگان منطقه به خدمات مخابراتی و انترنتی بهبود یافته و زمینه بهره‌مندی بهتر از خدمات ارتباطی فراهم شده است.

به گفته وی ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی دایکندی در راستای توسعه خدمات مخابراتی و گسترش پوشش شبکه‌های ارتباطی در سراسر این ولایت تلاش‌ می‌نماید.

از سویی هم شماری از باشندگان ولایت دایکندی ضمن تقدیر از فعال‌سازی این پایه مخابراتی می‌گویند که با روی کار آمدن این شبکه مشکلات مردم تا حدی مرفوع شده است اما، در بعضی نقاط اطراف و ولسوالی‌های این ولایت مردم به شبکه‌های مخابراتی دسترسی ندارد، آنان از مسئولان مربوطه خواست تا در زمینه ایجاد و ساخت شبکه مخابراتی در اطراف و مناطق دوردست توجه کند.
https://avapress.net/vdcd990snyt0k56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما